aiaraldea.eus

Tubacexek %45,1a handitu ditu bere mozkinak urtearen lehen hiruhilean

Erabiltzailearen aurpegia Aitor Fernandez de Pinedo   Ekonomia
Tubacexek %45,1a handitu ditu bere mozkinak urtearen lehen hiruhilean

7,61 milioi euroko mozkin gordina aitortu berri du Tubacex enpresak Balore Merkatuaren Batzorde Nazionalaren aurrean. Berton aurkeztu berri duen 2014 urtearen lehen hiruhileko balantzearen arabera, aurreko urtearekin alderatuz gero, %45,1a gora egin dute Tubacexen emaitzek. Hartara, irabazi garbi finkatuen atalak, zergen ondorengo emaitzak, portzentaje-gorakada %59,8ra arte igotzen du, 5,64 milioi eurotara alegia.

7,61 milioi eroko mozkin gordina aitortu berri du Tubacex enpresak Balore Merkatuaren Batzorde Nazionalaren aurrean. Berton aurkeztu berri duen 2014 urtearen lehen hiruhileko balantzearen arabera, aurreko urtearekin alderatuz gero, %45,1a gora egin dute Tubacexen emaitzek. Hartara, irabazi garbi finkatuen atalak, zergen ondorengo emaitzak, portzentaje-gorakada %59,8ra arte igotzen du, 5,64 milioi eurotara alegia.

Izan ere emaitza positiboek EBITDA adierazle finantzarioan, Ustiapen emaitza garbian, isla zuzena izan dute, %15,1a egin du gora, 16,54 milioi euro. Produktu-sortaren hobekuntzaren eta operazio-bikaintasunerako programen ondorio gisa aurkeztu ditu emaitza positiboak enpresak banatu berri duen prentsa-oharrean. Hobekuntza honek enpresak atal honetarako ezarrita zuen %10eko helburua gainditu du.

Berreskurapen ahula

Jesús Esmorísek ,Tubacexeko kontseilari ordezkariak,  merkatuaren egoera oraindik ere kontrakoa dela azpimarratu du emaitza eta mozkin-marjinan emandako hobekuntza baloratzean. “Ekonomia arloan berreskurapenaren seinaleak azaltzen hasi badira ere, oso ahulak dira oraindik. Lehengaien prezio baxuek banaketa merkatuaren eskariak ahultasun zeinuak erakusten jarraitzea eragin dute”, adierazi du. Aurrera begira ordea “azken asteetan joera hori aldatu egin da eta lehengaien prezioak hobera egiten hasi dira” iragarri du.

Emaitzak hobetzea espero du Tubacexek 2014 urtean zehar. Produktu-zorroaren hobekuntzan, operazio-bikaintasunean eta sendotasun finantzarioan oinarritzen du enpresak helburuari heltzeko estrategia.

Ikusi argazki guztiak handiago

Erantzun

Erantzuteko, izena emanda egon behar duzu. Sartu komunitatera!

»» Alta eman edo pasahitza berreskuratu


Twitter ikonoa Facebook ikonoa