Ibilgailu ibiltari honen helburua da komisariarik ez duten herrietan bizi diren pertsonei tramite hauek erraztea, horrela hiriburuetara joan beharra saihestuz. VIDOC —erabat hornitutako eta egokitua dagoen furgoneta bat— bulego finko batek eskaintzen dituen zerbitzu berak eskaintzen ditu, ordainketa modu bakarrarekin: dirutan.
Hitzorduak eta kudeaketa
Hitzorduak aldez aurretik eskatu behar dira Herritarren Arretarako Zerbitzuan (HAZ), ondorengo bideen bidez:
- Aurrez aurre, HAZren bulegoan (Juan Urrutia plaza, zk. gabe), astelehenetik ostiralera, 7:45etik 15:00etara.
- HAZren WhatsApp bidez: 747 458 431
- Telefonoz: 945 89 11 61
- Posta elektronikoz: amurrio@amurrio.eus
- Izena emateko epea: urriaren 2ra arte.
Plazak mugatuak dira. Gomendagarria da ahalik eta azkarren hitzordua eskatzea.
Beharrezko dokumentazioa
Bulego mugikorrera hurbiltzen direnek egin beharreko tramitearen arabera (berritzea edo espedizioa) dagokion dokumentazioa eraman beharko dute. Baldintzei buruzko informazio zehatza dokumentazio erantsian kontsultatu daiteke.
Espedienteko dokumentuen ordainketa dirutan bakarrik egingo da (ez dira onartzen banku-txartelak):
NAN: 12,00 €
PASAPORTEA: 30,00 €
Interesdunak argazki bat eraman beharko du, atzeko plano zurixka edo argia duena, non aurpegiaren ezaugarri fisiko guztiak ondo ikusten diren, inolako elementuk ez baitu aurpegia estali edo desitxuratzen.
Data eta ordua:
Urriaren 10ean, ostirala, 9:00etatik 13:30era
Lekua: Larrinaga kaleko oinezkoentzako gunea, udaletxearen ondoan