Udal laudioarrak lanean jarraitzen du bi norabideko komunikazio etengabea sortzeko. Komunikazio horren bidez, bizilagunek zuzenean egin ahal izango dizkiete kontsultak eta proposamenak alkateari edo zinegotziei, eta gorabeherak edo erreklamazioak jakinarazi ahal izango dituzte, bai eta eguneroko informazioa jaso ere. Horretarako, gaur egun dauden harremanetarako bide fisikoak eta birtualak garatzen eta eguneratzen ari dira, eta udalaren www.laudio.eus webgunearen bidez eskura daitezke.
Maite Cortazar Jai eta Herritarrekiko Harremanetarako zinegotziak adierazi duenez, bere konpromisoa "gure udalerriko behar espezifikoak zuzenean ezagutzeko premian" oinarritzen da. Horretarako, "Konpontzeko gorabeheren eta/edo kalteen berri eman nahi izanez gero, mezu elektroniko bat bidal daiteke" hobetu zure herria "postontziaren bidez.
Bertan, bizilagunek arazoari buruzko informazio zehatza eta bertako argazkiak bidali ahal izango dituzte, are gehiago zehaztu ahal izateko. Udal gestioetarako, berriz, "Egin iezaguzu zure kontsulta" postontzitik bakarrik egin beharko da.
Bestalde, herrian egingo den edozein jardueraren berri eman nahi duten elkarte edo talde guztiek "ZUIN: udal info-agenda" postontziaren bidez egin dezakete.
Harreman zuzena gobernu-taldearekin
Bizilagunek udaleko korporazioarekin eta alkatearekin harremanetan jar daitezke webguneko "jarri harremanetan alkatearekin" postontziaren bidez, eta mezu elektroniko bat bidali. Horretarako, inprimaki bat bete behar da eskatzailearen datu erraz batzuekin, hala nola izena, e-maila, telefonoa eta helbidea. Zalantza, iradokizun eta galdera guztiak Gobernu Taldeak jasoko ditu, eta erantzuna emateko lan egingo da.
Gainera, "Laudioko alkate Ander Añibarrok asteko egun gisa ezarri ditu ostegunak, hala nahi duten herritarrek bilera bat eskatzeko aukera izan dezaten, goizez edo arratsaldez, lan-arrazoiengatik edo beste arrazoi batzuengatik ordutegia aukeratu behar duten pertsona guztiei aukera emateko", azaldu du Jai eta Herritarrekiko Harremanetarako zinegotziak, eta 944 034 808 telefonoa lehenengoarekin bilerak erreserbatzeko eman du.
Era berean, udalaren webgunean aukera ematen da auzoko zinegotzi bakoitzarekin harremanetan jartzeko, horixe baita legegintzaldi honetako berrikuntzetako bat, "Jarri harremanetan zure auzoko zinegotziarekin" postontziaren bidez, Laudioko eremu bakoitzari buruzko informazio zehatza galdetu edo eskatu nahi izanez gero.
Halaber, udaletxeko beheko solairuan dauden Herritarren Arretarako bulegoetan bertan arreta jaso ahal izateaz gain, astelehenetik ostiralera 08:00etatik 14:30era bitarteko ordutegian (astelehenetan eta ostegunetan 19:00ak arte etenik gabe), 010 Herritarren Arretarako telefonoaren bidez harremanetan jartzeko aukera eskaintzen da. Telefono horren bidez, kexak, oharrak eta iradokizunak jaso ahal izango dira, eta altzariak eta gauzak jasotzeko eskatu ahal izango da.
"Modu horretan, udal teknikariek azaldutako guztia bildu eta egoerari ahalik eta azkarren erantzungo diote. Datu zehatzagoak behar izanez gero, dagokion eremura bidaliko da ", adierazi du Cortazarrek.
Amaitzeko, Maite Cortazar Jai eta Herritarrekiko Harremanetarako zinegotziak gogorarazi duenez, "Udalaren informazioa eta kultur, kirol eta gizarte arloko jardueren albisteak bakarrik jaso nahi badira, Udalak WhatsApp zerbitzua du, eta bertara sartzeko, web-orrian eskuragarri dagoen formulario bat bete behar da".