Laudioko Udalak Linea Berdea zerbitzua martxan jarri zuenetik, herritarren parte- hartzeak hazkunde esponentziala izan duela azaldu du Udalak; eta bizilagunek jakinarazitako gorabehera guztien %75 baino gehiago ebatzi ditu dagoeneko.
Hauek dira gorabehera mota ohikoenak: Tamaina handiko produktuen bilketa (%69), Espaloiak eta galtzadak (%8), Parkeak eta lorategiak (%4), Hiri-altzariak (%3), Argiteria (%3) eta Zaborrak (%3).
Herritarren inplikazio zuzenari esker, jarduera batzuk arindu ahal izan dituztela adierazi du Ainize Gastaka alkateak.
Zerbitzu hau erabili nahi dutenek Linea Berdea aplikazioa deskargatu beharko dute telefono mugikorretan. Akats bat jakinaraztean, nahikoa izango da “Gertaera berria” botoia sakatzea, jakinarazi nahi dena hautatzea eta dagokion lekuaren argazki bat eranstea. Halaber, pertsonaren egoerari buruzko jakinarazpen bat jasoko du bere telefono mugikorrean.
Linea Berdea aplikazioaren bidez, erabiltzaileek ingurumenari buruzko edozein kontsulta egiteko aukera ere izango dute, eta gaian adituak diren talde baten erantzuna izango dute, erabat doan.