"Gilda & Txakoli" kanpaina abian jarriko du Urduñako Udalak

Erabiltzailearen aurpegia Urduñako Udala 2020ko uzt. 22a, 16:38

Urduñako ostalaritza eta txakolinaren sektorea bultzatzeko asmoz, "Gilda & Txakoli" kanpaina gastronomikoa hasiko da uztailaren 24an.

Ekimen honek txakolinaren ekoizpena eta eskaintza turistikoa zein gastronomikoa bateratuko ditu, tokiko eskaintza erakargarria osatzeko eta ostalaritza sustatzeko helburuarekin.

Horrela, lurraldearekin lotura estua duten eta tokiko ingurunea identifikatzen duten bi produktu ezagutarazi eta horien kontsumoa sustatu nahi da: gildak eta txakolina. Izan ere, hirian hiru txakolin marka daude, lurralde historiko osoan saltzen direnak.

Merkataritza eta ostalaritza indartzeko udal-kanpainarekin bat egingo duten ostalaritza-establezimenduek Bizkaiko gilda eta txakolina dastatzeko aukera eskainiko dute, 2,20 euroko prezioan. Eskaintza berezi hori 2020ko larunbat, igande eta jaiegunetan egongo da herritarren eskura.

LAGUN AGURGARRIA:

Bisitatzen ari zaren web-gune hau euskararen normalizazioaren alde Aiaraldea Ekintzen Faktoria proiektu berrituak garatzen duen tresnetako bat da.

Euskarazko hedabideak sortu eta eskualdean zabaltzeko gogor lan egiten dugu egunero-egunero langile zein boluntario talde handi batek.

Hedabide herritarra da gurea, eskualdeko herritarren ekarpen ekonomikoari esker bizi dena, jasotzen ditugun diru-laguntzak eta publizitatea ez baitira nahikoa proiektuak aurrera egin dezan.

Herritarra, anitza eta independentea den kazetaritza egiten dugu, eta egiten jarraitu nahi dugu. Baina horretarako, zure ekarpena ere ezinbestekoa zaigu. Hori dela eta, gure edukien hartzaile zaren horri eskatu nahi dizugu Aiaraldea Ekintzen Faktoriako bazkide egiteko, zure sustengua emateko, lanean jarraitu ahal izateko.

Bazkideek onura eta abantaila ugari dituzte gainera, beheko botoian klik eginda topatuko duzu informazio hori guztia.

Faktoria izan, egin zaitez bazkide.

Aiaraldea Hedabideko lantaldea.


Izan bazkide