aiaraldea.eus

Nola egin bideojoko bat Scratch bidez: Pong (lehenengo zatia)

Erabiltzailearen aurpegia Mertxikondoa
Pong bideojoko klasikoa Scratchen programatuko dugu.

Aurreko artikuluan Scratch programaren azken bertsioaz hitz egin genuen. Hau probatzeko bideojoko bat sortzen saiatu gara.

Atari enpresak 1972. urtean merkataratu zuen Pong arrakasta handiarekin.

Guk egindakoa bideoan grabatu dugu. Beraz, jolasa egiteaz aparte, bideoa nola egin ere ikasi behar izan dugu. Barkatu, mesedez, gure trebezia eskasa bideogintzan. Atarik hilabeteak eman zituen bideojokoa bilatzek, guk Scratch programarekin azkarrago egingo dugulakoan gaude.

Momentuz lehen zatia egin dugu. Honetan hainbat gauza egin dugu

  • Pilota sortu dugo eta mugitzen jarri dugu
  • Pilota hormak ukitzean errebotatzea lortu dugu
  • Jokalarien palak sortu ditugu
  • Palak teklekin mugitu ditugu
  • Pilotak palak ukitzean errebotarazi ditugu
  • Pilota alboetako hormetara heltzen bada partida bukatzen da


Hau da Scratch progaman egin denaren adibide bat.

Proiektua ikusi eta moldatu ahal da Scratchen.

Guk Pong egin dugu. Zuk zein bideojokoa egingo zenuke Scratch-en?

Erantzun

Erantzuteko, izena emanda egon behar duzu. Sartu komunitatera!

»» Alta eman edo pasahitza berreskuratu


Twitter ikonoa Facebook ikonoa