Urduñako marka berria aukeratu dute

Urduñako marka berritzeko lehiaketa ebatzi du udalak. "Berezko hiria, ciudad natural" izango da hiria ordezkatuko duen lema. Datozen hilabeteetan garatuko dute behin-betiko marka, urte amaieran txertatzeko helburuarekin.

Urduñako marka berritzeko lehiaketa ebatzi du udalak. "Berezko hiria, ciudada natural" izango da hiria ordezkatuko duen lema. Datozen hilabeteetan garatuko dute behin-betiko marka, urte amaieran txertatzeko helburuarekin.

Guztira zortzi proposamen egon dira. Lehiaketaren helburua Urduñaren marka berria aukeratzea izan da, horretarako irudia, esaldia eta marka zabaltzeko aurkeztutako bitartekoak baloratu dituzte: kartelak, webgunea, eskuorriak, orri korporatiboak... "Iragana, oraina eta etorkizuna", "Harrian landutako hiria", "Bizkaiko hiria, la ciudad de Bizkaia", "Paraiso visual, ikusteko paradisua" eta "Naturalmente, noski baietz" izan dira aurkeztu diren gainontzeko leloak. Aurkeztutako lanak turismo bulegoan egon ziren ikusgai abenduan zehar, ikusleek gogokoen zutena bozka zezaten.

Epaimahai teknikoa Luis Encinar artista urduñarrak, marketing aholkularitzako enpresa batek, euskara teknikariak, Urduñederrako ordezkariak eta herritarren ordezkari batek osatu dute. Hala, proposamen bakoitza 80 punturen gainean baloratu dute. Gainontzeko 20 puntuak erakusketaren ikusleen esku utzi zituzten. Epaimahai teknikoaren irizpideen artean daude hiria naturarekin, ondarearekin, lehen sektorearekin edo historikoki duen garrantziarekin lotzea (20 puntu); ilustrazioaren itxura tekniko eta artistikoa (40 puntu) eta euskarri ezberdinen aurkezpena (20puntu).


Marka berriaren ezaugarriak

Damderg Contraste Comunicación enpresak irabazi du lehiaketa. Irudi nagusian Foru Plazako iturria erabili dute. Arlo bakoitzarentzat, berriz, bertsio ezberdinak aurkeztu dituzte, natura, monumentuak eta abeltzaintza ekologikoa nabarmenduz. Esaldiaren bidez, Urduña dela Bizkaiko hiri titulua duen toi bakarra nabarmendu dute. Hala, "hiria" kontzeptuaren baitan pilatu dituzte Urduñako historia, arkitektura, zerbitzuak eta azpiegiturak. "Natural" hitzaren bitartez, berriz, berezkotasuna, ekologia, lehen sektorearen garrantzia eta ingurumena azpimarratu nahi izan dute.

Diseinua aurkezterako orduan kartelak, expedienteetarako karpetak, gutunak, webgunea, eskuorriak eta poltsak aurkeztu dituzte. Bestelako ekintzen artean, Urduñako dendetako ateetan marka berria ezagutarazteko pegatak banatzea proposatu dute.

 

LAGUN AGURGARRIA:

Bisitatzen ari zaren webgune hau euskararen normalizazioaren alde Aiaraldea Ekintzen Faktoria proiektu berrituak garatzen duen tresnetako bat da.

Euskarazko hedabideak sortu eta eskualdean zabaltzeko gogor lan egiten dugu egunero-egunero langile zein boluntario talde handi batek.

Hedabide herritarra da gurea, eskualdeko herritarren ekarpen ekonomikoari esker bizi dena, jasotzen ditugun diru-laguntzak eta publizitatea ez baitira nahikoa proiektuak aurrera egin dezan.

Herritarra, anitza eta independentea den kazetaritza egiten dugu, eta egiten jarraitu nahi dugu. Baina horretarako, zure ekarpena ere ezinbestekoa zaigu. Hori dela eta, gure edukien hartzaile zaren horri eskatu nahi dizugu Aiaraldea Ekintzen Faktoriako bazkide egiteko, zure sustengua emateko, lanean jarraitu ahal izateko.

Bazkideek onura eta abantaila ugari dituzte gainera, beheko botoian klik eginda topatuko duzu informazio hori guztia.

Faktoria izan, egin zaitez bazkide.

Aiaraldea Hedabideko lantaldea.


Izan bazkide