- Bilbo-Urduña: 12:25
- Bilbo-Laudio: 12:40
- Laudio-Bilbo: 13:19
- Bilbo-Laudio: 13:25
- Bilbo-Urduña: 13:54
- Laudio-Bilbo: 13:59
- Bilbo-Laudio: 14:25
- Bilbo-Urduña: 14:35
- Bilbo-Laudio: 14:45
- Urduña-Bilbo: 14:49
- Laudio-Bilbo: 14:59
- Bilbo-Laudio: 15:05
- Laudio-Bilbo: 15:19
- Urduña-Bilbo: 15:30
- Laudio-Bilbo: 15:39
- Bilbo-Laudio: 16:05
- Bilbo-Urduña: 16:25
- Laudio-Bilbo: 16:39
- Bilbo-Laudio: 16:45
- Bilbo-Urduña: 17:05
- Laudio-Bilbo: 17:17
- Urduña-Bilbo: 17:20
- Urduña-Bilbo: 18:00
- Bilbo-Laudio: 19:35
- Laudio-Bilbo: 20:09
- Bilbo-Laudio: 20:15
- Laudio-Bilbo: 20:54
Aiaraldea Komunikabidea sindikatuekin jarri da harremanetan jakiteko zergatik sortu den gaurko anabasa tren zerbitzuan eta ordezkari batek azaldu dio ez dagoela gidari nahikorik lanean. Hau da, nahiz eta azken urteetan baino langile gehiago egon gidatzeko, enpresak erabaki zuen iaz pilatutako gehiegizko lan orduak maiatzean bilakatu behar zituztela librantza.
Horren ondorioz, gaur ez dago gidari nahiko zerbitzu guztiak emateko. Maiatzaren hasieran gerentziaren gaitasun eskasa salatu zuten sindikatuek eta hau gertatuko zela iragarri zuten.
Horri gehitu behar zaio, gainera, Amurrio eta Laudio artean bagoneta bat matxuratu dela eta burdinbide bakarra egon dela erabilgarri eguerdira arte.