The rise of Glovo and the decline of labor

Erabiltzailearen aurpegia Argia 2019ko mai. 3a, 12:46

Since its founding in 2015, Glovo has been expanding across the Iberian Peninsula and the world so quickly that we have not had the time to appropriately react and evaluate its impacts on our lives. The company uses a business model and marketing strategy that were first developed and perfected in Silicon Valley, USA by giants such as Google, Uber, and Facebook.

These new “platforms” create a new power relationship between itself and its workers and between itself and society, allowing it to avoid things that we expect of most members of society, such as taxes, decent labor conditions, and a basic sense of responsibility for its actions. This new dynamic has proved extremely dangerous in the United States where a dystopian world has taken place in which basic worker protections are a whimsical dream, and extreme exploitation is the norm.

Osorik irakurri

LAGUN AGURGARRIA:

Bisitatzen ari zaren webgune hau euskararen normalizazioaren alde Aiaraldea Ekintzen Faktoria proiektu berrituak garatzen duen tresnetako bat da.

Euskarazko hedabideak sortu eta eskualdean zabaltzeko gogor lan egiten dugu egunero-egunero langile zein boluntario talde handi batek.

Hedabide herritarra da gurea, eskualdeko herritarren ekarpen ekonomikoari esker bizi dena, jasotzen ditugun diru-laguntzak eta publizitatea ez baitira nahikoa proiektuak aurrera egin dezan.

Herritarra, anitza eta independentea den kazetaritza egiten dugu, eta egiten jarraitu nahi dugu. Baina horretarako, zure ekarpena ere ezinbestekoa zaigu. Hori dela eta, gure edukien hartzaile zaren horri eskatu nahi dizugu Aiaraldea Ekintzen Faktoriako bazkide egiteko, zure sustengua emateko, lanean jarraitu ahal izateko.

Bazkideek onura eta abantaila ugari dituzte gainera, beheko botoian klik eginda topatuko duzu informazio hori guztia.

Faktoria izan, egin zaitez bazkide.

Aiaraldea Hedabideko lantaldea.


Izan bazkide