Atelierraren metodologia aplikatzeari ekin diote Amurrioko Amaurre Ikastetxeko Haur Hezkuntzako zikloetan. Metodologia hau Reggio Emilia Eskolan oinarritzen da.
Esperimentaziorako, manipulaziorako eta ikerketarako prestatutako gunea da honakoa, eta haurrek beren sormena garatzen dute hainbat material eta testura motarekin elkarreraginean. Hilabetean behin egiten dute dinamika eta aldiro aldatzen dute Atelierraren gaia; inoiz ez dakite bertan zer aurkituko duten.
“Oso jarduera aberasgarria da, bai haurrek eta bai helduek gertatzen den guztia behatzen baitute eta gozatu ere egiten dute”
Sormena lantzen
Amaurre Ikastetxeetik sormenaren garapena erdigunean kokatu nahi izan dute metodologia berri honen aplikazioan: sormenak ezagutzak bereganatzeko prozesua bultzatzen du, pentsamendu kritiko eta abstraktuaren garapena bultzatzen baitu, bai eta testuinguru desberdinetan problemak ebazteko gaitasuna ere. Era berean, lidergoa, segurtasuna, parte-hartzea eta bikoteekiko integrazioa sustatzen ditu.
“Oso jarduera aberasgarria da, bai haurrek eta bai helduek, gertatzen den guztia behatzen baitute eta gozatu ere egiten dute”, adierazi dute ikastetxeko irakasleek. Sormena haurtzarotik bertatik sartzea garrantzitsua da, haur guztiek ekartzen dituzten baliabideak aprobetxatzen dituelako, garapen integrala ahalbidetzen duelako, pertzepzioak baliozkotzen dituelako eta haurrari segurtasuna ematen diolako. Garapenaren hasierako etapetan. “Atelierrek ikaskuntza sentsoriala ingurunearekin kontaktuan mantentzea ahalbidetzen digu, eta berdinak segurtasun-esparru baten barruan”.