1. Pastora Pavón: Las niña de los peines
Emakume gisa esan beharra dut zale handien aldetik betidanik entzun dudala flamenkoko Urrezko Giltza aspaldi izan behar zela emakumezko batena; Pastora Pavónena, alegia.
Emakume horren edozein disko da harribitxia, flamenkoko abeslari garrantzitsuena da. Ezaugarri guztiak zituen flamenkoaren handiena izateko: jakinduria, konpasa, erritmoa... Eta hala erakutsi zuen duela urte pilo, emakumea etxean eta bere familiagatik menperatua zegoenean. Emakumea artista izatea oso txarto ikusita zegoen garai horretan.
2. Camarón de la isla: La leyenda del tiempo
Jende gaztea eta oso flamenko zaleak ez zirenak hurbildu zituen nolabait ukitu modernoengatik. Bere garaira aurreratu zen eta gau egun soinu modernoa dauka oraindik. Camarón abeslari errepikaezina da.
3. Arcángel: Tablao
Zuzenean grabatutako diskoa da. Arcángelek publikoaren berotasunalortu du, ohituak baikaude estudio grabaketak hotzagoak izatera. Disko ikaragarria da ere Dani de Morónek jotzen duelako kitarra.
4. Manuel Cuevas: El despertar de mi voz
Nire disko kuttunetako bat. Ezinbestekoa da abeslari hau, flamenkoaren purutasunaren eta erroen defendatzailea baita. Manuel Cuevasek badaki nola transmititu bere sentimenduak oholtzan eta inork baino hobeto daki nola eraman abestiak bere lurraldera, teknologia berriak eta inguratzen duten musikari bikainak baliatuta. Bere disko bat entzutea zure arazo guztiak ahazte ahalbidetzten du musikak irauten duen bitartean. Bere letrek eta transmititzeko moduak ezberdintzen dute besteekiko.
5. Miguel Póveda: Artesano
Flamenoa ez da soilik Andaluzia. Arte musika horrek ez ditu mugak ezagutzen. Kataluniarra izanik, flamenkoaren gailurrera heldu da eta egun onena da. Denboraren eta urteen eboluzioa nabaritu daiteke diskoan. Abesti klasikoak bereak egiten ditu eta antzokiak edota zezen plazak betetzen ditu.